Iklan Billboard 970x250

איראן גרעין ישראל | מפת הגרעין כך פרושים המתקנים באיראן

Iklan 728x90

איראן גרעין ישראל | מפת הגרעין כך פרושים המתקנים באיראן

על ישראל להזהר שלא לעמוד בחזית הבמה במערכה מול הגרעין האיראני. ראש הממשלה נפתלי בנט התייחס היום שישי לדוח של הסוכנות הבינלאומית לאנרגיה אטומית שפורסם מוקדם יותר השבוע בעניין הגרעין האיראני ואמר כי ישראל רואה בחומרה רבה את תמונת המצב המשוקפת בדוח המוכיחה כי איראן ממשיכה.


דיווח איראן במרחק חודש מהעשרת אורניום ברמה מספקת לפיתוח גרעין חדשות מעריב

ישראל מציגה מודיעין שמפליל את איראן בתקיפת הספינה כדי להניע מהלך מדיני נגדה.

איראן גרעין ישראל. בנושא הגרעין ארהב איראן וישראל משחקות במי ימצמץ ראשון. איראן מאיימת בגלוי בהשמדתה של ישראל הוא אמר לנו השבוע היא מאיימת עליה איום ישיר על ידי תוכנית הגרעין ואיום עקיף על ידי הטילים של חיזבאללה ההתבססות הצבאית בסוריה והיכולת של חמאס. עלייתו של גו ביידן לשלטון בארהב הביאה להאצה בחרחורי מלחמה בין ישראל לאיראן.

כמעט בכל תרחיש בין אם זה חזרה להסכם או בוודאי אם המציאות ההסכמית בין איראן והמעצמות תתמוטט ישראל תצטרך את עזרת המעצמות ובוודאי את זו של ארצות הברית. חומרים גלויים על ציר הזמן יגלו כי איראן השלימה את כל חלקי הפאזל הטכנולוגיים וההחלטה לפרוץ לפצצה - פוליטית בלבד. המאבק בין איראן לישראל אינו מוגבל לשאלת הגרעין בלבד.

שר החוץ של איראן מוחמד גוואד זריף האשים הבוקר יום ב את ישראל ב פעולת החבלה במתקן העשרת האורניום בנתנז והבטיח לנקום בהבכך הפך זריף לבכיר האיראני הראשון המטיל במפורש על ישראל את האחריות לאירועים אתמול במתקן הגרעין. לפצצה ישראלית יכולת פגיעה ברדיוס גדול יותר קורדסמן טוען כי ישראל ייצרה פצצות אטום בעוצמה של מגהטון כל אחת לעומת איראן שאינה מסוגלת לייצר נשק של יותר מ-100 קילוטון. ממשלת ישראל משווקת לציבור הנחות מקלות ביחס להתקדמות פצצת הגרעין של איראן.

דובר ממשלת איראן אלי ראביי האשים היום שלישי את ישראל בפגיעה במתקן גרעין בעיר קאראז ממערב לטהרן עליה דווח בשבוע שעברראביי אמר כי מטרת התקיפה הייתה להזיק למגעים המתקדמים בין איראן והמעצמות בשיחות הגרעין בווינה. Shutterstock התרבות המערבית היא-היא האויב הגדול של המשטר באיראן ומשום כך הם שונאים את מנהיגת המערב ארהב ואת מי שהם תופסים כסוכנת שלה במזרח התיכון את ישראל. איראן האשימה היום שלישי את ישראל בתקיפת מתקן הגרעין בחודש שעבר באזור טהראןדובר הממשלה עלי רביע אמר כי התקיפה נועדה לסכל את שיחות הגרעין בווינה אך הוא טוען כי פעולות כאלו רק יחזקו את איראן.

כמי שהובילה את המאבק העולמי בפרויקט הגרעין של איראן ישראל אמצה גם היא סנקציות חריפות נגד איראן וחוקקה את חוק המאבק בתכנית הגרעין של איראן התשעב-2012. ההחלטה התקבלה בדיון המיוחד שכינס. ישראל יכולה לחיות עם הסכם גרעין איראן חדש שר הביטחון העניק ראיון לתקשורת הזרה והביע נכונות לחזור להסכם גרעין חדש זאת בניגוד לעמדת ראש הממשלה בנט.

זאת ועוד במערכת הביטחון מזהירים כי אם משטר האייתולות יחליט לפרוץ את מעטפת העשרת האורניום הנוכחית ישראל תצטרך לשקול מחדש את עמדתה כלפי התפוררות הסכם הגרעין האיראני תוך. בישראל דנים אם איראן מתקרבת לסף הגרעין ומתחת למכם מתנהל קרב אחר. העשרת האורניום האיראני משחק יחסי ציבור לחידוש הסכם הגרעין.

מפלגת השלטון מקווה לא. ישראל אינה רוצה להתערב באופן ישיר בנושא על מנת לא להוסיף למתח. הגרעין האיראני אינו איום קיומי.

ישראל וארצות הברית צפויות לחדש את שיתוף הפעולה בנוגע לאפשרות החזרה של האמריקאים להסכם הגרעין עם איראן כך מדווח היום רביעי העיתונאי ברק רביד בוואלה. פונקציית המטרה היא להשפיע על ממשל ביידן בכל הקשור ליחסים של ארהב מול איראן.


איראן וישראל המלחמה הבלתי נמנעת Jiss


מפת הגרעין כך פרושים המתקנים באיראן


איראן עלתה מדרגה בדרך לגרעין וממשיכה לפעול בגבול ישראל ויש קשר בין הדברים


מלחמת גרעין הקרב על הפצצה האיראנית ישראל היום


ההתנהלות האיראנית במזרח התיכון והגיון הפעילות של ישראל לבלימתה בסוריה Jiss


מדען ממתקן גרעין חוסל איראן ישראל אחראית


נשיא איראן רוחאני ישראל אחראית לחיסול מדען הגרעין גלובס


המדען שחוסל נטמן בטהרן הנשק מתוצרת ישראל


איראן דורשת מהאו ם להעניש את ישראל טרור גרעיני


מותחים את החבל איראן מקצרת את הדרך לפצצה ישראל היום


האיום על ביטחונה של ישראל הוא לא בתוכנו של הסכם גרעין עם איראן מעריב


הסכסוך האיראני ישראלי ויקיפדיה


נתניהו הסכם גרעין עם איראן לא יחייב את ישראל סרוגים


איראן ישראל שכרה מתנקשים לחסל מדעני גרעין


Spmfvxebe3jopm


דיווח איראן מונעת כניסת פקחי גרעין ישראל היום


רוב הישראלים לוותר על גרעין אם איראן תעשה כן


חדשות ישראל כץ שר ה מודיעין ה תחבורה איראן גרעין ראיון אולפן Youtube


רוב הישראלים לוותר על גרעין אם איראן תעשה כן

Baca Juga
SHARE
Subscribe to get free updates

Related Posts

Post a Comment

Iklan Tengah Post